Kraj

Agencja Kerris pracuje dla marki rowerów Romet

Agencja przygotowała koncepcję nowego intro na stronę www.romet.pl.

Agencja interaktywna Kerris zrealizowała nowe intro do strony ​producenta rowerów www.romet.pl, wykorzystując technologię WebGL. Projekt powstał w ramach obsługi firmy Arkus & Romet po ​wygranym przetargu i jest częścią kampanii informacyjno-sprzedażowej “Nowy Rower? Nowy Romet!” zakładającej m.in. działania reklamowe w internecie i radiu.
Agencja przygotowała koncepcje nowego intro na stronę www.romet.pl i zrealizowała sesję zdjęciową z fotografem ​Tomaszem Albinem​. Agencja wykorzystała zdjęcia do budowy modeli 3D i animację na stronie internetowej, korzystając z technologii WebGL, umożliwiającej wchodzenie w interakcje z modelami 3D podobnie jak to się dzieje np. w grach komputerowych.