Kraj

Unilever wprowadza pod marką Knorr zestawy do dań

Unilever debiutuje z marką Knorr w nowym segmencie rynku: zestawów do dań, wprowadzając trzy produkty: Pizza Knorr, Kebab Knorr i...

Unilever debiutuje z marką Knorr w nowym segmencie rynku: zestawów do dań, wprowadzając trzy produkty: Pizza Knorr, Kebab Knorr i Lasagne Knorr. Koncepcja tych produktów polega na tym, że konsument znajdzie w każdym opakowaniu gotowe, podstawowe składniki do przyrządzenia dania – w przypadku Pizzy Knorr ciasto do pizzy oraz pomidorowy sos z ziołami, w przypadku Kebab Knorr – chlebowe kieszonki pita z przyprawami i sos czosnkowy, Lasagne Knorr – makaron lasagne i pomidorowo-ziołowy sos. Produkty są kierowane do osób w wieku 25-49 lat, otwartych na świat, na nowości, lubiących gotować z przyjaciółmi, ze znajomymi, z rodziną. Dania już są dostępne w sprzedaży w cenach: Pizza Knorr – 4,99 zł, Kebab Knorr i Lasagne Knorr – 6,99 zł. Agencja DDB Warszawa przygotowała kampanię reklamową wspierającą sprzedaż nowej linii produktów. Reklamy będą widoczne w telewizji, prasie konsumenckiej i handlowej oraz w postaci innych niestandardowych działań promocyjnych, szczegółów których marketer nie ujawnia. Kampania ma ruszyć jeszcze w maju. Media opracował Initiative Warszawa. Unilever nie ujawnia budżetu reklamowego przeznaczonego na ten projekt. (MKS)