M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald’s świętuje 50-lecie Big Maca

Maciej Florek | 3 lipca 2018, 06:00

Koncepcję działań przygotowała agencja 24/7Communication. Postawiono na aktywności digitalowe.

Na oficjalnym fanpage’u McDonald’s w serwisie Facebook będzie można "porozmawiać" z kultowym burgerem sieci – Big Makiem i poznać kilka ciekawostek na temat jego historii dzięki specjalnemu chatbotowi, a także spróbować swoich sił we właściwym składaniu Big Maca w grze wzorowanej na klasycznym "Tetrisie". Można również za pomocą specjalnej maski samemu "stać się" tym burgerem. Działania wspiera kampania w social mediach. Wszystkie aktywacje dostępne będą do 17 lipca.

Koncepcję działań digitalowych przygotowała dla McDonald’s agencja 24/7Communication. Media dla tego klienta planuje i kupuje dom mediowy OMD.

Czytaj więcej na temat: ,