Kraj

Na TalentTube zarejestrowało się ponad 100 influencerów

Na platformie pojawiło się też kilku reklamodawców, m.in. marka Body Boom.

Pod koniec czerwca sieć partnerska TalentMedia uruchomiła pierwszą w Europie automatyczną platformę do prowadzenia kampanii na YouTube. W półtora tygodnia od startu TalentTube na platformie zarejestrowało się już przeszło 100 influencerów z różnych kategorii. Jednocześnie w trakcie realizacji jest kilka kampanii, do których wciąż zgłaszają się twórcy chcący współpracować z markami.

– Przyznam, że zainteresowanie jest ogromne. Wiedzieliśmy, że takiej usługi brakowało, ale nie sądziliśmy, że spotkamy się z aż tak dużym odzewem ze strony twórców i marek. Cieszę się bardzo i mam nadzieję, że już niebawem będziemy mogli pochwalić się pierwszymi case’ami z już zrealizowanych kampanii, które potwierdzą skuteczność TalentTube – komentuje Lidija Vukić, dyrektor zarządzająca TalentTube.tv. Dostaliśmy też pierwsze
opinie i sugestie od użytkowników platformy, więc w ciągu najbliższych tygodni wdrożymy kolejne rozwiązania i funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawnią współpracę i marketerom, i influencerom – dodaje Vukić.

Na platformie pojawiło się też kilku reklamodawców, m.in. marka Body Boom.

O uruchomieniu TalentTube pisaliśmy 20 czerwca.