Kraj

PepsiCo reklamuje nowe smaki Mirindy [wideo]

Kampanię prowadzą agencje: BBDO Warszawa, Media Direction OMD i Deloitte Digital.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2kqyd08w5n0%22%7D
Kampania pod hasłem “Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy (PepsiCo) – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, VoD, działania w social mediach oraz promocję w punktach sprzedaży.

Na profilu Mirinda Polska na Facebooku dostępne są specjalne filtry, które będą zmieniać twarz lub otoczenie użytkownika oraz wprowadzać elementy AR do tworzonych przez niego zdjęć czy wideo. Do współpracy zaangażowani zostali również tzw. muserzy, czyli influencerzy z platformy Musical.ly.

Za działania ATL, w tym spot TV, odpowiada agencja BBDO Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD, a kreację digitalową przygotowała firma Deloitte Digital.