M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MakoLab prowadzi kampanie digital dla Krotoski-Cichy

Maciej Florek | 6 lipca 2018, 06:00

Agencja realizuje kampanie AdWords dla dwóch serwisów należących do klienta.

Ruszyła kampania AdWords marki Krotoski-Cichy, autoryzowanego dilera marek Audi, Volkswagen i Volkswagen Użytkowe oraz partnera serwisowego Skody. Za realizację działań promocyjnych w internecie odpowiada agencja MakoLab.

Kampania w sieci wyszukiwania ma na celu promocję samochodów nowych i używanych marek Audi i Volkswagen, a także zakup oryginalnych części zamiennych. W sieci Google Display Network agencja promuje samochody dostawcze Volkswagen, a także sprzedaż Audi w salonie Krotoski-Cichy Łódź. Wkrótce ruszy też kampania reklamowa w sieci GDN wspierająca sprzedaż samochodów używanych Audi oraz usługi serwisowe.

Czytaj więcej na temat: , , , ,