Do zespołu Vogue.pl dołączyły nowe osoby. Równolegle Hanna Rydlewska, dotychczasowa redaktor prowadząca Vogue.pl, została dyrektorem działu digital. Będzie odpowiadać za strategię rozwoju online “Vogue Polska” zarówno od strony redakcyjnej, jak i biznesowej.
To nowo utworzona funkcja w strukturze wydawnictwa. – Hanna Rydlewska obok prowadzenia i dalszego wzmacniania serwisu Vogue.pl zajmie się rozbudowywaniem naszego portfolio produktów digitalowych oraz globalną współpracą w ramach wydawnictwa Conde Nast International – powiedziała Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca “Vogue Polska”. Hanna Rydlewska nadal pozostaje szefem działu reportażu w papierowym wydaniu pisma.
Do zespołu Vogue.pl dołączyli: Barbara Czyżewska (wcześniej związana m.in. z polską edycją „i-D”) i Anna Konieczyńska-Dobrosielska (wcześniej m.in. sekretarz redakcji „InStyle”) jako redaktorki online, a także Mateusz Golis, który wzmocni zespół wideo.
Strona Vogue.pl wystartowała w lutym br. wraz z premierą pierwszego numeru „Vogue Polska”. W maju 2018 r. strona przyciągnęła 287 215 UU, którzy wykonali 870 162 PV (dane za Google Analytics, podane przez wydawcę).
“Vogue Polska” to 23. edycja magazynu. Poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Wydawcą “Vogue Polska” jest spółka Visteria.