Kraj

Hanna Rydlewska dyrektorem działu digital "Vogue Polska"

Do zespołu Vogue.pl dołączyły też nowe osoby.

Hanna Rydlewska dyrektorem działu digital "Vogue Polska"
Do zespołu Vogue.pl dołączyły nowe osoby. Równolegle Hanna Rydlewska, dotychczasowa redaktor prowadząca Vogue.pl, została dyrektorem działu digital. Będzie odpowiadać za strategię rozwoju online “Vogue Polska” zarówno od strony redakcyjnej, jak i biznesowej.

To nowo utworzona funkcja w strukturze wydawnictwa. – Hanna Rydlewska  obok prowadzenia i dalszego wzmacniania serwisu Vogue.pl zajmie się rozbudowywaniem naszego portfolio produktów digitalowych oraz globalną współpracą w ramach wydawnictwa Conde Nast International – powiedziała Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca “Vogue Polska”. Hanna Rydlewska nadal pozostaje szefem działu reportażu w papierowym wydaniu pisma.

Do zespołu Vogue.pl dołączyli: Barbara Czyżewska (wcześniej związana m.in. z polską edycją „i-D”) i Anna Konieczyńska-Dobrosielska (wcześniej m.in. sekretarz redakcji „InStyle”) jako redaktorki online, a także Mateusz Golis, który wzmocni zespół wideo.

Strona Vogue.pl wystartowała w lutym br. wraz z premierą pierwszego numeru „Vogue Polska”. W maju 2018 r. strona przyciągnęła 287 215 UU, którzy wykonali 870 162 PV (dane za Google Analytics, podane przez wydawcę).

“Vogue Polska” to 23. edycja magazynu. Poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Wydawcą “Vogue Polska” jest spółka Visteria.