Kraj

Nike ruszył z polską odsłoną kampanii "Power to your feet"

Nike Poland wystartował z polską odsłoną paneuropejskiej kampanii "Power to your feet", która w Europie Zachodniej rozpoczęła się dwa tygodnie...

Nike Poland wystartował z polską odsłoną paneuropejskiej kampanii “Power to your feet”, która w Europie Zachodniej rozpoczęła się dwa tygodnie temu. Polska kampania obejmie telewizję, prasę, internet i outdoor, potrwa do końca maja. Media kupuje MindShare Polska, za kreację odpowiedzialna jest centralnie agencja Wieden & Kennedy. W spotach kampanii “Power to your feet” (“Dodaj stopom mocy”) występuje cała plejada sportowych gwiazd, m.in. Roger Federer, Ruud van Nistelrooy, Paula Radcliff, Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Maria Szarapowa. Spoty skupiają się na relacji sportowców i ich stóp i pokazują nowy sposób myślenia o tym, czym naprawdę są dla człowieka stopy. Jak mówi Monika Coś, PR executive Nike Poland, celem kampanii jest launch rynkowy nowych butów biegowych i treningowych z linii Nike Free – idea tej linii jest taka, że produkty te mają “odtwarzać” zalety biegania boso, jednocześnie jednak zapewniając biegaczowi potrzebną ochronę. Szczegółowy mediaplan polskiej kampanii uwzględnia: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, MTV Polska i Viva Polska, “Men’s Health”, “CKM”, “Focus”, “Newsweek”, “Shape”, “Przegląd Sportowy”, “Dlaczego”, “Eurostudent”, komunikator Gadu-Gadu i kilka internetowych serwisów tematycznych. Na potrzeby akcji zaadaptowano tunel wejściowy do stacji metra Centrum oraz dwie tablice reklamowe nad schodami ruchomymi wewnątrz stacji. Dodatkowo w najbliższy weekend konsumenci będą mieli okazję przetestować buty Nike Free w centrum handlowym Arkadia. (MG)