Kraj

Eti wybrało dom mediowy

Działania reklamowe tureckiego producenta słodyczy obsługuje OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdJ2xP_BMBAg%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 16 kwietnia 2018 r., turecki producent słodyczy Eti, który pojawił się w Polsce na początku bieżącego roku, prowadził przetarg na obsługę mediową. Jak udało nam się nieoficjalnie ustalić, marketer wybrał agencję OMD, a umowa o współpracy została podpisana na pięć lat. Eti ma ambitne plany – na polskim rynku chce zacząć konkurować z największymi podmiotami FMCG specjalizującymi się w produkcji słodyczy i komunikacji adresowanej szczególnie do młodych.
Właśnie wystartowała w Polsce kampania flagowego produktu – herbatników Eti Puf, dostępnych w czterech smakach. Ciasteczka są pozycjonowane jako słodkie przekąski i słodycze impulsowe. Obecnie dostępne są w sieci Carrefour, w kanale convenience (Żabka) oraz m.in. w: Delikatesach Centrum, sieciach Lewiatan, Groszek, ABC, Eurocash oraz Eurocash & Carry.
Za kreację i realizację działań reklamowych (telewizja i digital) odpowiada Orchidea Group. Media na potrzeby kampanii kupuje już OMD.

Tagi