Marcin Wójtowicz jako sales manager dołączył do zespołu biura reklamy Multikino Media, zajmującego się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Wójtowicz odpowiada za sprzedaż ofert reklamowych z portfolio Multikino Media, kontakty z klientami bezpośrednimi, a także domami mediowymi. Obsługuje kluczowych klientów Multikino Media, m.in. Ferrero Polska, L’Oréal, Tchibo, Coffee Service Polska, Sirowa Polska.
Wcześniej Marcin Wójtowicz pracował jako communication planner w Havas Media, gdzie pracował dla takich klientów, jak: Michelin, Perfetti Van Melle, Hoop czy Euromaster. Zajmował się także planowaniem i sprzedażą kampanii w domu mediowym Lowe Media, obecnie MullenLowe (Energa, Provident, Suzuki, Domino’s Pizza). Zdobywał doświadczenie również po stronie klienta w dziale marketingu producenta farb i lakierów Śnieżka SA.