Kraj

Biedronka inwestuje w nowy format sklepów

W Poznaniu sieć należąca do Jeronimo Martins Polska otworzyła placówkę outletową.

Sieć Biedronka należąca do Jeronimo Martins Polska zdecydowała o utworzeniu nowego formatu sklepu – outletu. Otwiera się w Poznaniu pierwszy sklep tego typu. Konsumenci znajdą tam m.in. produkty przemysłowe marek Hykker, Smukee, Hoffen, Gardenic, czyli sprzęt RTV i AGD, artykuły wyposażenia wnętrz, akcesoria do ogrodów oraz chemię gospodarczą i kosmetyki w atrakcyjnych cenach.
Jak zapewnia sieć, Outlet Biedronki to nowy format sklepu, w którym oferowane będą setki pełnowartościowych produktów przemysłowych pochodzących z poprzednich kolekcji. Przeceny będą wynosić od 30 proc. do nawet 80 proc., a lokalizacja będzie czynna od poniedziałku do soboty w godz. 8.00-21.00 oraz w niedziele handlowe 9.00-20.00.
Outlet ma oferować produkty konsumentom detalicznym i hurtowym.

Kampania informacyjna dotycząca oferty pierwszego outletu sieci Biedronka prowadzona jest za pośrednictwem m.in. gazetek dystrybuowanych w sklepach Biedronka, na terenie Poznania, mediów społecznościowych oraz poprzez stronę internetową Biedronki.