Po raz pierwszy w historii londyńskiego konkursu reklamowego w br. opublikowano indywidualne rankingi copywriterów, dyrektorów artystycznych i kreatywnych oraz designerów.
Przypomnijmy, że Ogilvy & Mather Polska nagrodzono w tym roku łącznie czterema Ołówkami za kampanię „To the Last Tree Standing” ("Do ostatniego drzewa") dla Greenpeace.
Reprezentanci nowojorskiej agencji McCann triumfowali także w kategorii dyrektor artystyczny i kreatywny - odpowiednio Lizzie Wilson i Dov Zmood (po 96 punktów). Najbardziej nagradzanym designerem okazał się Mario Kerkstra z AMV BBDO (57 punktów). Pełna lista nagrodzonych kreatywnych znajduje się tutaj.
Wśród agencji reklamowych najwięcej nagród trafiło do BBDO New York (138 punktów), a McCann New York zajął drugie miejsce (96 punktów). BBDO Worldwide była najbardziej nagradzaną agencją sieciową (303 punkty) przed Ogilvy & Mather (243 punkty).
Czytaj więcej na temat: BBDO Worldwide, DDB, AMV BBDO, BBDO New York, Host, McCann New York, Greenpeace Polska, agencje reklamowe, konkurs reklamowy, kreacja, konkurs reklamy, Ogilvy & Mather Polska, Londyn, D&AD, Wojciech Kowalik, copywriter