Wystartowała ogólnopolska kampania marki Bebiko Junior. Działania realizowane pod hasłem “Wielkie potrzeby małych brzuszków” mają na celu edukację rodziców na temat potrzeb żywieniowych dzieci po pierwszym roku życia i znaczenia odpowiedniego żywienia dla ich prawidłowego rozwoju. Aktywności obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia i realizowane są we wszystkich punktach styku marki z konsumentem.
W ramach działań digital na stronie www.bebiklub.pl powstała sekcja edukacyjna z informacjami i ciekawostkami o potrzebach małych brzuszków i rozwoju dzieci po 1. roku życia. Na rodziców czekają tu także konkursy. Na czołowych portalach parentingowych została uruchomiona kampania display, a na profilu marki na Facebooku przygotowano edukacyjne i wizerunkowe linie kreatywne, które będą pokazywać, w jaki sposób 2 kubki Bebiko Junior 3 NutriFlor+ pomagają uzupełnić dietę dziecka w składniki ważne dla jego prawidłowego rozwoju.
Kampania realizowana jest również w kanale dystrybucji oraz medycznym i dodatkowo wspierana aktywnościami z zakresu public relations.
Koncepcję kreatywną kampanii w TV i prasie przygotował Havas. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML Poland, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie WWW prowadzi Syzygy, a działania PR – Alert Media Communications.