Kraj

Wystartowała kampania marki Bebiko Junior

Kampanię przygotowały: Havas, Mediacom, VML Poland, K2 Media, Syzygy, a działania PR - Alert Media Communications.

Wystartowała kampania marki Bebiko Junior
Wystartowała ogólnopolska kampania marki Bebiko Junior. Działania realizowane pod hasłem “Wielkie potrzeby małych brzuszków” mają na celu edukację rodziców na temat potrzeb żywieniowych dzieci po pierwszym roku życia i znaczenia odpowiedniego żywienia dla ich prawidłowego rozwoju. Aktywności obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia i realizowane są we wszystkich punktach styku marki z konsumentem.

W ramach działań digital na stronie www.bebiklub.pl powstała sekcja edukacyjna z informacjami i ciekawostkami o potrzebach małych brzuszków i rozwoju dzieci po 1. roku życia. Na rodziców czekają tu także konkursy. Na czołowych portalach parentingowych została uruchomiona kampania display, a na profilu marki na Facebooku przygotowano edukacyjne i wizerunkowe linie kreatywne, które będą pokazywać, w jaki sposób 2 kubki Bebiko Junior 3 NutriFlor+ pomagają uzupełnić dietę dziecka w składniki ważne dla jego prawidłowego rozwoju.

Kampania realizowana jest również w kanale dystrybucji oraz medycznym i dodatkowo wspierana aktywnościami z zakresu public relations.

Koncepcję kreatywną kampanii w TV i prasie przygotował Havas. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML Poland, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie WWW prowadzi Syzygy, a działania PR – Alert Media Communications.