Kraj

Dariusz Maciołek nowym szefem marketingu BGŻ BNP Paribas

Ostatnie dwa lata spędził w Avivie, wcześniej m.in. w: PZU, Rabobanku, Providencie i PGE.

Dariusz Maciołek nowym szefem marketingu BGŻ BNP Paribas
Dariusz Maciołek obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego pionem komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas. Zastąpi Piotra Machela, który niedawno rozstał się z bankiem.

Jako dyrektor zarządzający pionem komunikacji Maciołek będzie odpowiedzialny za budowanie marki banku, strategię, komunikację marketingową, wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz komunikację wewnętrzną i PR.
 
Dariusz Maciołek to menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (PZU, Aviva Polska, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).