Kraj

Biuro Podróży Reklamy zrealizuje dwie kampanie dla marki Oxford

Obie akcje wsparte zostaną kampaniami w internecie obejmującymi: SEM, GDN, remarketing, mobile marketing oraz social media marketing.

Hamelin Polska zleciła agencji Biuro Podróży Reklamy przygotowanie i realizację dwóch kampanii dla marki Oxford skierowanych do uczniów i studentów. Działania będą prowadzone latem i jesienią.

Projekt “Be Cool At School”, który potrwa od 1 sierpnia do 30 września i skierowany będzie do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, oparty będzie na konkursie prowadzonym na stronie www.becoolatschool.pl.

Drugi projekt pod nazwą “Oxford Student”, skierowany do studentów, realizowany będzie w październiku. Głównym celem tej kampanii będzie promocja aplikacji Scribzee, która umożliwia skanowanie, przeglądanie, edytowanie i udostępnianie notatek z każdego miejsca w dowolnej chwili za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Obie akcje wsparte zostaną kampaniami w internecie obejmującymi: SEM, GDN, remarketing, mobile marketing oraz social media marketing. Za kreację i zakup mediów w internecie na potrzeby kampanii odpowiedzialna będzie również agencja Biuro Podróży Reklamy. W czasie trwania obu projektów Biuro Podróży Reklamy będzie odpowiadać również za prowadzenie i moderację profilu Oxford na Facebooku.