Kraj

Skyn z kampanią o bliskości

Producent prezerwatyw promuje swoją markę i przemyca komunikat o współczesnych problemach z bliskością.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSKfDPdHmYoo%22%7D
Marka Skyn z portfolio Unimil wystartowała z kampanią “Save Intimacy”.
Główny komunikat kampanii dotyczy bliskości – na nim od 2015 r. marka buduje swoją komunikację. Od 2015 r. porusza się w obrębie hasła “Feel everything. Poczuj wszystko”. Na podstawie najnowszych badań marka przyjrzała się faktom: coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji, a świat osobistych doznań został przeniesiony do strefy wirtualnej. Marka w kampanii zadaje pytanie, na którym opiera podstawy nowej kampanii – gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej?
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBDWOO6r5JaM%22%7D
Skyn prezentuje swój sposób na pozytywne wykorzystanie technologii w relacjach międzyludzkich – nowatorskiego materiału Skynfeel, obecnego we wszystkich prezerwatywach marki.
Przekornie do tematu działania w ramach Save Intimacy prowadzone są z wykorzystaniem wielu narzędzi koncentrujących się na sferze online. Ten zabieg ma na celu zapewnić jak najszersze dotarcie z przekazem do milenialsów, stanowiących target grupę tej kampanii. Kampania socialmediowa skupia się na kanałach marki na Facebooku, Instagramie oraz YouTube.

Kampania digital marketingowa opiera się przede wszystkim na aktywnościach w social mediach oraz displayu. Działania obejmują też współpracę z portalem Filmweb. Spot reklamowy, emitowany w kanałach TV jest adaptacją spotu globalnego.

Bieżące kampanie wspierane są działaniami PR skoncentrowanymi przede wszystkim na mediach online z kategorii serwisów kobiecych i lifestyle’owych. Trwa także kampania trademarketingowa w postaci nośników reklamy BTL na terenach sklepów oferujących produkty marki Skyn.
Kampania potrwa do końca lipca br. Za działania odpowiedzialna jest agencja Buzz. Planowanie i zakup mediów był po stronie Wavamaker.