Marka Skyn z portfolio Unimil wystartowała z kampanią “Save Intimacy”.
Główny komunikat kampanii dotyczy bliskości – na nim od 2015 r. marka buduje swoją komunikację. Od 2015 r. porusza się w obrębie hasła “Feel everything. Poczuj wszystko”. Na podstawie najnowszych badań marka przyjrzała się faktom: coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji, a świat osobistych doznań został przeniesiony do strefy wirtualnej. Marka w kampanii zadaje pytanie, na którym opiera podstawy nowej kampanii – gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej?
Skyn prezentuje swój sposób na pozytywne wykorzystanie technologii w relacjach międzyludzkich – nowatorskiego materiału Skynfeel, obecnego we wszystkich prezerwatywach marki.
Przekornie do tematu działania w ramach Save Intimacy prowadzone są z wykorzystaniem wielu narzędzi koncentrujących się na sferze online. Ten zabieg ma na celu zapewnić jak najszersze dotarcie z przekazem do milenialsów, stanowiących target grupę tej kampanii. Kampania socialmediowa skupia się na kanałach marki na Facebooku, Instagramie oraz YouTube.
Kampania digital marketingowa opiera się przede wszystkim na aktywnościach w social mediach oraz displayu. Działania obejmują też współpracę z portalem Filmweb. Spot reklamowy, emitowany w kanałach TV jest adaptacją spotu globalnego.
Bieżące kampanie wspierane są działaniami PR skoncentrowanymi przede wszystkim na mediach online z kategorii serwisów kobiecych i lifestyle’owych. Trwa także kampania trademarketingowa w postaci nośników reklamy BTL na terenach sklepów oferujących produkty marki Skyn.
Kampania potrwa do końca lipca br. Za działania odpowiedzialna jest agencja Buzz. Planowanie i zakup mediów był po stronie Wavamaker.