Kraj

MSL partnerem komunikacyjnym Golden Drum

MSL odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne na 17. rynkach Europy.

Organizatorzy 25. edycji festiwalu Golden Drum po raz trzeci zaprosili sieć agencji MSL do współpracy.

MSL będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne na 17. rynkach Europy – w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i we Włoszech. MSL współpracuje przy tym projekcie z agencjami partnerskimi oraz lokalnymi biurami Publicis Groupe.

Efekt działań będzie można śledzić na bieżąco w mediach, a jego punkt kulminacyjny nastąpi w dniu otwarcia festiwalu. Wśród szerokich działań, które realizuje MSL, znalazły się media relations i komunikacja w social mediach. – Wykorzystując doświadczenie zespołu w obsłudze poprzednich edycji festiwalu, odpowiadamy za kompleksowe działania medialne i dbamy o budowanie marki – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, dyrektorka ds. rozwoju biznesu MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jurorka Golden Drum.

25. Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową odbędzie się w dniach 17-19 października w Portorož, w Słowenii.