Kraj

Polsat JimJam zmienia logo i ofertę programową

Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest agencja Widemann Lampe.

Polsat  JimJam, kanał telewizyjny dla dzieci, wprowadza nowe logo i nową identyfikację wizualną. Całość odzwierciedla nowe propozycje w ramówce, w tym specjaln

Polsat JimJam zmienia logo i ofertę programową
y cykl edukacyjny “Baw się z nami i ucz się świata”. Odświeżona identyfikacja wizualna będzie wprowadzana od 1 sierpnia we wszystkich 100 krajach, w których obecnie dostępny jest kanał JimJam, w tym dla Polsat JimJam. Nad projektem odświeżenia logotypu i identyfikacją  wizualną pracowała agencja Wiedemann Lampe.

Odświeżona identyfikacja wizualna kanału stanowi zwieńczenie rozpoczętego na początku 2018 r. kompleksowego procesu modyfikacji ramówki, uzupełnianej o programy edukacyjne, w tym codzienną naukę  języka angielskiego. W odświeżonej ramówce, oprócz cyklu edukacyjnego znajdują się także flagowe produkcje takie jak: “Stacyjkowo” czy “My Little Pony: Przyjaźń to magia”. 

Polsat JimJam to kanał telewizyjny przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz ich rodziców i opiekunów. Kanał jest zarządzany przez AMC Networks International – Central and Northern Europe, międzynarodowego nadawcę telewizyjnego.