Przetargi

Streetcom z kampanią dla Puriny

Agencja wygrała przetarg na obsługę promocyjną kolejnej marki z portfolio Nestle.

Agencja Streetcom wygrała przetarg na obsługę kampanii rekomendacji dla kolejnego brandu z portfolio Purina (Nestle) – Purina Beyond. W ramach kampanii agencja przygotowała strefę wiedzy i quiz dla ekspertów, kampanie product seeding, a także konkurs na opinie.
Celem kampanii jest zwiększenie rekomendacji produktów Purina Beyond wśród właścicieli psów (online) i rekomendacji marki offline. Informacje pozyskane z ankiet rekrutacyjnych, raportów i ankiet końcowych będą mogły być wykorzystane w komunikacji marki.
Zaproszenie do Strefy Beyond otrzymało 10 tys. konsumentów. Celem działań jest edukacja na temat nowej karmy oraz zaproszenie do aktywności w sieci. Efektywność ich działań zdecydowała o wyborze 500 ambasadorów marki Beyond.
Kampania potrwa pięć tygodni. Jej estymowany zasięg to 1,5 miliona kontaktów z marką.