Kraj

Bohaterowie "Hotelu Transylwania" na etykietach Żywiec Zdrój

Danone wprowadza nowe etykiety z myślą o dzieciach i kinomaniakach.

Bohaterowie "Hotelu Transylwania" na etykietach Żywiec Zdrój
“Hotel Transylwania 3” to kolejna odsłona filmu familijnego, który wchodzi na ekrany kin w październiku br. Bohaterów hitu kinowego będzie można zobaczyć od początku sierpnia na produktach Żywiec Zdrój. Znane postacie pojawią się na etykietach wody niegazowanej, jak również niskokalorycznych napojów niegazowanych o smaku brzoskwiniowym, poziomkowym, malinowym i limonkowym w ramach kampanii pod hasłem “Złap orzeźwienie, wystrasz pragnienie”.
Bohaterowie znajdują się na etykietach wody niegazowanej Żywiec Zdrój ze sportowym zamknięciem o pojemności 500 ml. Dodatkowo Żywiec Zdrój rozszerza swoją ofertę o nowe warianty napojów smakowych w formacie 500 ml. Zamieszczone na kolorowych etykietach nazwy smaków nawiązywać będą do charakteru filmu. W ofercie będzie można znaleźć smak np. “przerażająco malinowy” czy “strasznie limonkowy”,

Producent przekonuje, że nowe warianty smakowe Żywiec Zdrój są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają tylko naturalne aromaty. Ich skład ma być oparty na krystalicznej wodzie źródlanej i stanowić alternatywę dla wysokosłodzonych napojów, a także tych przygotowywanych w domu z wody z dodatkiem syropów. 

Kampania promocyjna obejmować będzie billboardy sponsorskie, aktywności w internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w wybranych punktach sprzedaży i kinach. Działania potrwają do końca października br. Za kreację i realizację działań odpowiada VML. Media na potrzeby kampanii kupuje Mediacom. Za grafikę/ i egzekucję opakowań, hasło kampanii i KV odpowiada Ro  Coco  Studio, za materiały POS – Navagency.


Produkty dostępne są w opakowaniach o pojemności 500 ml, a sugerowana cena wynosi 1,80 zł.
W MMP24 z 23 lipca informowaliśmy, że Żywiec Zdrój wprowadził na rynek linie swojej flagowej wody z limitowaną edycją etykiet.