Kraj

Coca-Cola wprowadza napoje na bazie roślin

Marka AdeZ ma dyktować trendy w nowym segmencie.

Coca-Cola wprowadza napoje na bazie roślin
Coca-Cola w Polsce wprowadza markę AdeZ. Nowa linia napojów ma wpisywać się w silny trend prozdrowotny. Launch jest konsekwencją wdrażanej strategii – zwiększenia w ofercie udziału innowacyjnych produktów, napojów o obniżonej kaloryczności oraz rozbudowania półki napojów niegazowanych. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży.
Producent podkreśla, że napoje AdeZ powstają na bazie takich roślin, jak: soja, ryż, owies, kokos i migdały. Mają nie zawierać laktozy, być wzbogacone w potrzebne składniki mineralne, w tym wapń i magnez, witaminy grupy B oraz witaminę D. Można je pić samodzielnie albo stosować jako dodatek do posiłków. Producent zapewnia też, że produkty te nie zawierają cukrów dodanych – w składzie znajdują się jedynie naturalnie występujące cukry z owoców i baz roślinnych oraz glikozydy stewiowe występujące naturalnie w liściach stewii.
Coca-Cola zwróciła również uwagę na opakowanie napoju – PlantBottle to butelka PET w 30 proc. złożona z surowców roślinnych i w 100 proc. podlegająca recyklingowi. 
W ofercie znajdzie napój sojowy i ryżowy w rekomendowanej cenie detalicznej 6,99 zł oraz migdałowy
i kokosowo-ryżowy – 9,99 zł, a także trzy gotowe do spożycia napoje o pojemności 250 ml – migdałowy z mango i marakują, owsiany z truskawkami i bananem oraz kokosowy z owocami jagodowymi w rekomendowanej cenie detalicznej 3,49 zł.
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom, za implementację materiałów BTL – agencja Fortis. Kreacją oraz obsługą w zakresie social mediów zajęła się agencja LiquidThread, natomiast działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.