Kraj

Promocja Żołądkowej Gorzkiej w kurortach

Wakacyjny tour "Chłodnik orzeźwia" zorganizowała agencja Testa Communications.

Testa Communications prowadzi wakacyjny road tour po najbardziej popularnych w Polsce miejscowościach wypoczynkowych. Promocja marki Żołądkowa Gorzka z portfolio Stock Polska odbywa się w formie eventów pod hasłem “Chłodnik orzeźwia”. Wakacyjna trasa liczy 60 dni. Każdy event to 5-6 dni w popularnych kurortach wakacyjnych. W specjalnie przygotowanej strefie powstała „wyspa orzeźwienia”, w której promowany jest “Chłodnik” na Żołądkowej Gorzkiej. Widoczność wyspy i jej klimat buduje scenografia – cockatil truck i tor do skimboardu. W strefach promocyjnych hostessy serwują odwiedzającym „chłodnik” przygotowany na Żołądkowej Gorzkiej, przeprowadzają konkursy oraz animacje, zachęcają do robienia sobie zdjęć z użyciem specjalnych ramek oraz publikowania ich w social mediach. W czasie akcji zaplanowano dystrybucję 10 tys. gadżetów. Wakacyjny tour “Chłodnik orzeźwia” zorganizowała agencja Testa Communications.