Przetargi

Sześć ofert złożono w przetargu Polskiej Organizacji Turystycznej

Najniższą cenę brutto proponuje TVN Media, najwyższą - ClickAd Interactive.

Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg nieograniczony na zakup czasu antenowego w naziemnej telewizji ogólnopolskiej na potrzeby emisji spotu promującego ogólnopolską akcję “Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, w terminie 1-4 października 2018 r. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 114 tys. 662 zł i 96 gr.

W postępowaniu złożono sześć ofert. Najniższą cenę brutto zaproponowało TVN Media – 85912,83 zł. Cenę 86 097,54 zł zaproponowało Keino Group. Z kolei Telewizja Polska proponuje 89 045,85 zł, Effective Media – 98 154,00 zł, Media Group – 104 328,60 zł. Najwyższą cenę dał ClickAd Interactive – 132 041,73 zł.


Tagi