Kraj

Clear Channel wprowadzi drugi produkt dedykowany na bazie clp

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland pracuje nad kolejnym produktem skierowanym do konkretnej grupy docelowej, który będzie oparty na nośnikach...

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland pracuje nad kolejnym produktem skierowanym do konkretnej grupy docelowej, który będzie oparty na nośnikach typu citylight poster (clp o formacie 1,8×1,2 m). Pierwszy, o nazwie City Young, adresowany do młodzieży został wprowadzony do portfolio firmy w lutym br. – Zadowalające wyniki sprzedażowe nośników clp skłoniły nas do kontynuowania prac w tym kierunku. Nowy produkt będzie gotowy jeszcze w tym roku – mówi Kalina Janicka, prezes zarządu Clear Channel Poland. Szczegóły projektu nie zostały ujawnione. Z badań firmy monitoringowej Media Watch wynika, że wzrost łącznych wydatków na reklamę na nośnikach clp wyniósł w tym roku w porównaniu z 2004 r. ponad 50 proc. – z ok. 20,8 mln zł do 32 mln zł. (JP)