Kraj

Euro RSCG Warsaw przygotował projekt dla nowej marki Kubuś Play

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała najnowszą kampanię reklamową nowej na rynku marki Kubuś Play (Maspex Wadowice) adresowaną do dzieci...

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała najnowszą kampanię reklamową nowej na rynku marki Kubuś Play (Maspex Wadowice) adresowaną do dzieci z postacią misia Kubusia oraz adresowaną do matek. Kampania obejmuje dwa rodzaje spotów reklamowych oraz kampanię prasową. Reklama komunikuje również najnowszą technologię butelki top aseptic. Celem reklamy skierowanej do mam jest poinformowanie o nowych, orzeźwiających napojach Kubuś Play w nowej wygodnej butelce oraz budowanie wizerunku marki wysokiej jakości, naturalnej, zdrowej i bliskiej dzieciom. Kampania prasowa obejmie tygodniki i miesięczniki ogólnopolskie i potrwa przez lipiec i sierpień, natomiast telewizyjna obejmuje TVN, TV4, TVP, Polsat oraz telewizję kablową. Celem kampanii skierowanej do dzieci jest zbudowanie wizerunku marki nowoczesnej, dynamicznej, naturalnej, a jednocześnie bliskiej dzieciom oraz zbudowanie silnej, angażującej więzi emocjonalnej między marką a konsumentem. Spot “Sztafeta” jest obecny w TVP, Polsat, Jetix, Zig Zap, Cartoon Network od 20 maja br. Planowaniem i zakupem mediów obu kampanii zajął się Initiative Warszawa. (JP)