Zagranica

Dove i Cartoon Network z myślą o nastolatkach

Marka we współpracy ze stacją telewizyjną działają na rzecz poczucia własnej wartości nastolatków w epoce filtrów i ulepszeń.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKyBQi74qU-0%22%7D
Marka Dove (Unilever) we współpracy z kanałem Cartoon Network wystartowała z działaniami informacyjnymi i edukacyjnymi. Ich celem jest zwrócenie uwagi na psychikę dziewcząt, które w mediach widzą wizerunki idealnych ciał. i w USA, Meksyku i Francji. 

Kampania “I’m Fine” obejmie USA, Meksyk i Francję. W ramach realizacji działań Dove wykorzystuje w kreskówce postaci z kreskówki “Steven Universe”. Za reżyserię spotu odpowiada Andrew Lang ze Sweetshop. Za kreację kampanii odpowiada Ogilvy.

(Campaign)