Kraj

Przychody Mediacap wzrosły w II kw. o 16 proc.

Przychody wzrosły o 19 proc. w Grupie S/F oraz o 57 proc. w TalentMedia.

Szacowane skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Mediacap w drugim kwartale 2018 r. wyniosły 21 mln zł, co oznacza wzrost o 16 proc. wobec II kwartału 2017. To ma przełożyć się na ok. 9-proc. wzrost wyniku EBITDA. W tym czasie dynamiczne wzrosty kontynuował przede wszystkim segment marketing. W II kw. 2018 r. przychody wzrosły o 19 proc. w Grupie S/F oraz o 57 proc. w TalentMedia. Platforma Plastream zwiększyła sprzedaż do 200 tys. zł i zarząd spodziewa się, że w II kwartale 2018 r. przyniesie dodatni wynik na poziomie EBITDA. Obszar badań rynku, w trakcie II kw. 2018 r., powrócił do zeszłorocznego poziomu sprzedaży, osiągając 6,1 mln zł przychodów, z czego 3,1 mln zł stanowiły przychody z badań marketingowych oraz 3,0 mln zł z platformy Opinie.pl.

Realizacja celów operacyjnych związanych z rozwojem platform technologicznych Opinie.pl, TalentMedia i Plastream przebiegała zgodnie z założeniami Strategii 2020, a w sumie ich przychody w II kw. 2018 wyniosły 7,6 mln zł, co oznacza wzrost o 38 proc.