Kraj

Value Media z Walk Creative wprowadzają na rynek About You

Kampania wprowadzająca nową markę modowego e-commerce ma być jedną z największych na polskim rynku.

Value Media z Walk Creative wprowadzają na rynek About You

9 sierpnia wystartował oficjalnie w Polsce nowy internetowy sklep z odzieżą – About You. Wcześniej zapowiadały go teasery, które teraz zmieniły się na spoty informujące o tym, czym jest ta nowa na polskim rynku marka. Jak zapowiada firma, kampania ma być jedną z największych na polskim rynku. Za kompleksową strategię wprowadzenia About You do Polski odpowiada dom mediowy Value Media. Nawiązana w sierpniu współpraca firm jest wynikiem przetargu. Kreacją kampanii zajęła się agencja Walk Creative. 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F48-QqQUM2sY%22%7D

About You jest bardzo szybko rozwijającym się internetowym sklepem odzieżowym. Od momentu, gdy powstał w Hamburgu w 2014 r., otworzył swoje oddziały w sześciu krajach Europy, w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, stając się liderem rynku. Obecnie firma wyceniana jest na ponad miliard dolarów. W roku finansowym  2018/2019 zamierza zwiększyć dochód z 283 mln euro do kwoty 450-480 mln euro, co odpowiada rocznej wartości transakcji przekraczającej 1,6 mld euro. Polski sklep About You oferuje ok. 50 tys. produktów ponad 500 marek.  

Działania komunikacyjne ze strony Value Media obejmą telewizję, radio, kina, prasę i nośnikach OOH i DOOH. About You ogłosiło również zniżkę związaną z launchem sklepu na polskim rynku (-25 proc.) trwającą przez  trzy pierwsze dni funkcjonowania.