Kraj

Danio z nową kampanią z udziałem Małego Głoda

Za kreację odpowiada H2O Creative.

Danio z nową kampanią z udziałem Małego Głoda
Marka serków homogenizowanych Danio z portfolio Danone wystartowała z nową kampanią pod hasłem “Pokonaj Małego Głoda i wygraj”. H2O Creative odpowiedzialna jest za stworzenie konceptu kreatywnego, hasła, opracowanie pomysłu spotu TV oraz działania digital i social. To pierwszy z projektów dla marki Danio realizowanych przez agencję.
Kampania będzie miała swoje odsłony w digitalu, w telewizji, produkt otrzyma też wsparcie w punktach sprzedaży. Szczególnie silny nacisk został położony na social media. Obok reklam i bumperów (12-s i 6-s) w YouTube w komunikacji wykorzystano także InstaStories oraz wideo i posty w Facebooku. Dopełnienie kampanii stanowi spot TV, materiały POS oraz blix dedykowany e-commerce.
Kreacje digitalowe zostały spersonalizowane pod zmapowane grupy odbiorcze. Ich podział został określony na podstawie motywacji, jakie mogą stać za chęcią udziału w konkursie marki.
Kampania potrwa do końca września br. Za strategię komunikacji, koncept kreatywny, przygotowanie KV, wideo i materiałów socialowych odpowiada H2O Creative. Media kupuje MediaCom.