Zagranica

Gillette z nową definicją męskości

Grey London przygotowało brytyjską odsłonę kampanii dla marki maszynek do golenia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6xpLSsoJNrA%22%7D
Marka Gillette wystartowała z nową odsłoną kampanii swoich maszynek do golenia. Kreację przygotowała agencja Grey London. Jak wskazują kreatywni, marka znów zdecydowała się na redefinicję męskości, jak w przypadku marki Lynx. W nowej reklamie Gillette mężczyźni m.in. golą nogi.
Marka znana z hasła “Najlepsze dla mężczyzny” ponownie poszukuje, co współcześnie oznacza męskość i “najlepsze”. Znika więc wizerunek macho, który zastąpiony zostaje przez mężczyzn będących uosobieniem odpowiedzialności, czułości, towarzyskich, otwartych i niezawodnych. Za reżyserię spotu odpowiada Jack Driscoll. Za scenariusz odpowiada John Gibson.

(Campaign)