M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Harry Potter w kampanii sieci House

Katarzyna Woźniak | 23 sierpnia 2018, 06:00

Marka odzieży z portfolio LPP wprowadziła na rynek kolekcję inspirowaną książką J. Rowling i wspiera launch kampanią.

Z okazji zbliżającego się roku szkolnego marka House (LPP) rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promującą kolekcję odzieżową Harry Potter. T-shirty, bluzy i akcesoria mają zaspokoić gusta fanów serii książkowej i filmowej. 
Zdjęcia do lookbooka i film promujący kolekcję był nagrywany we wnętrzach zamku Czocha. W mediach społecznościowych ogłoszony został konkurs z nagrodami w postaci gadżetów licencyjnych Harry Potter. Ukazały się także całostronicowe reklamy w magazynach "Cosmopolitan", "Joy" oraz "Tube News". Elementem kampanii jest wysyłka kreatywna ubrań z kolekcji i gadżetów licencyjnych do znanych influencerów.
Kampania jest współorganizowana przez ELC Polska i współfinansowana przez Warner Bros.

Czytaj więcej na temat: , ,