Kraj

90 zgłoszeń z Polski na festiwalu reklamowym w Cannes

90 polskich zgłoszeń zostało wysłanych na zbliżający się międzynarodowy festiwal reklamowy w Cannes. W kategorii film, press i outdoor swoje...

90 polskich zgłoszeń zostało wysłanych na zbliżający się międzynarodowy festiwal reklamowy w Cannes. W kategorii film, press i outdoor swoje prace nadesłały agencje: TBWA/Warszawa – 12, Leo Burnett – 8, Ad Fabrika FCB – 5, DDB Warszawa – 6, G7 (zgłoszone jako G7/Leo Burnett) – 8, McCann-Erickson – 5, PZL – 11, Saatchi & Saatchi – 7. W kategorii Lion Direct wysłanych zostało 6 polskich prac, po dwie z agencji: Ad Fabrika FCB, OgilvyOne i Tequila/Polska. Do kategorii Cyber Lion zgłoszono 9 prac z Polski: ARC Worldwide Poland – 2, Artegence – 3, Max Weber – 2, Odeon Rybarczyk Production – 1, OS3 Multimedia – 1. Do specjalnej kategorii multimedialnej Titanum Lions trafiły tylko 2 polskie zgłoszenia – oba z agencji G7. O Media Lions starać się będzie 11 polskich prac: MediaCom Warszawa – 5, Mediaedge:cia – 1, OMD Poland – 5. (AMS)