Kraj

Redd's i Nikon sponsorują I edycję konkursu fotograficznego "National Geographic"

Kompania Piwowarska z marką Redd's została sponsorem głównym, a Nikon Polska - fundatorem nagród I edycji konkursu fotograficznego zorganizowanego przez...

Kompania Piwowarska z marką Redd’s została sponsorem głównym, a Nikon Polska – fundatorem nagród I edycji konkursu fotograficznego zorganizowanego przez “National Geographic Polska” (wydawnictwo G+J RBA). Od 1 czerwca do końca sierpnia br. zarówno profesjonalni fotografowie, jak i amatorzy mogą nadsyłać swoje zdjęcia w pięciu kategoriach: piękno, przygoda, radość, żywioł, kultura, oraz w kategorii specjalnej: Redd’s Go! Do jury konkursu organizatorzy zaprosili znanych reżyserów filmowych i fotografików. W jego skład weszli: Agnieszka Holland, Witold Krassowski, Piotr Małecki, Michał Piekarski, Tomasz Tomaszewski oraz Marcin Jamkowski i Agnieszka Franus. Marka Redd’s jest sponsorem głównym całego projektu, a Nikon ufundował nagrody: aparaty i osprzęt fotograficzny (obiektywy i lampy) – łączna wartość nagród to 80 tys. zł. Nagrodzone zdjęcia ukażą się w październikowym numerze “National Geographic Polska”. (MB)