Kraj

Presspublica wykorzysta w kampanii spot przygotowany przez Gruppa 66 Ogilvy

Spółka Presspublica na początku czerwca br. rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową dziennika "Rzeczpospolita". Będzie to kampania wizerunkowa promująca nowy layout. Kampania...

Spółka Presspublica na początku czerwca br. rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową dziennika “Rzeczpospolita”. Będzie to kampania wizerunkowa promująca nowy layout. Kampania w telewizji rozpoczyna się z kilkutygodniowym opóźnieniem w związku z zamieszaniem wokół współpracy wydawcy z agencją reklamową Gruppa 66 Ogilvy. Ostatecznie w kampanii zostanie wykorzystany nieco zmieniony spot reklamowy przygotowany przez tę agencję. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska. Spot reklamowy będzie emitowany m.in. w stacjach TVP, TVN, Polsat, TVN24, Discovery. Telewizyjna promocja potrwa dwa tygodnie. Wartość budżetu nie została podana. (JD)