M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eti wprowadza na rynek markę Wanted i wspiera ją kampanią

Katarzyna Woźniak | 27 sierpnia 2018, 06:00

Baton Wanted ma zaskakiwać teksturami i smakiem, a jego komunikacja opiera się na "nietoskycznym" buncie.

Turecki producent czekolady Eti, który wiosną wkroczył do Polski, przyspiesza z działaniami reklamowymi. Po ciasteczkach Eti Puf wprowadza na rynek batony Wanted i wspiera je kampanią telewizyjną i digitalową. 
Batony Wanted mają być połączeniem belgijskiej czekolady z orzechami, karmelem czy wiórkami kokosowymi. Baton występuje w trzech wariantach smakowych. 
Głównym przekazem komunikacyjnym jest typowo nastoletni bunt, wynikający z zamiłowania do twórczego nieładu, w którym nastolatkom łatwiej się odnaleźć niż w idealnie posprzątanej przestrzeni. Główne hasło kampanii to "Obudź w sobie buntownika". Szeroka kampania Eti Wanted startuje już 27 sierpnia i obejmie telewizję oraz internet.   
Adaptacją reklamy telewizyjnej oraz kreacją formatów internetowych zajmuje się agencja Orchidea Group. Media natomiast kupuje dom mediowy OMD. Ze względu na grupę docelową kampanii oprócz standardowej obecności w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych marka stawia na internet i social media: Facebook, YouTube, Instagram, programmatic display i VoD, ale także niestandardowe formaty na Filmwebie, ASZdziennik.pl czy na Demotywatory.pl. Odbiorcy kampanii będą mogli wziąć udział w konkursie i zostać twarzą kampanii marki oraz wygrać paczki batonów Eti Wanted.
Jak informowaliśmy w MMP24 z 21 sierpnia, firma ma ambitne plany konsekwentnego poszerzania asortymentu, wchodzenia w kolejne kategorie i regularnego wspierania swoich produktów rozległymi działaniami marketingowymi. W ciągu najbliższych lat Eti zapowiada stanięcie w szranki z największymi producentami słodyczy w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , ,