M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Danonki odświeżają opakowania

Katarzyna Woźniak | 27 sierpnia 2018, 06:00

W ramach akcji "back to school" marka z portfolio Danone wesprze swoje produkty kampanią w telewizji i digitalu.

Marka Danonki z portfolio Danone odświeża opakowania jogurtów stworzonych z myślą o najmłodszych konsumentach. W sierpniu na sklepowych półkach pojawią się saszetki z bohaterem marki nawiązujące do szkolnych aktywności. Akcja będzie wspierana kampanią reklamową pod hasłem "Idealne do plecaka”. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.
Producent zapewnia, że dzięki funkcjonalnemu opakowaniu i możliwości przechowywania jogurtu poza lodówką do 6 godzin Danonki nie tracą swoich właściwości odżywczych i smakowych.
Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje VML oraz Young & Rubicam. Media na potrzeby działań kupuje MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , ,