Kraj

Grupa Bakalland poszerza współpracę z 38PR & Content Communications

Agencja z Łodzi kontynuuje dotychczasowe działania i poszerza je o obsługę marki Delecta.

38PR & Content Communication w ramach kontynuacji działań na rzecz Grupy Bakalland od sierpnia 2018 r. realizuje kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego, produktowego, a także strategię contentową dla dwóch czołowych marek z portfolio firmy. W ten sposób agencja kontynuuje kilkuletnią pracę z marką Bakalland, a także rozpoczyna współpracę z marką Delecta, która specjalizuje się w produktach do pieczenia, deserach tradycyjnych i deserach instant. 
38PR & Content Communication obsługuje Grupę Bakalland od 2014 r. W wyniku ogłoszonego w tym roku przetargu współpraca została przedłużona, a do portfolio agencji dołączyła również marka Delecta, która od 2015 r. stanowi część Grupy Kapitałowej Bakalland.
Do zadań agencji należy przygotowanie nowej strategii komunikacji dla obu marek, a także kompleksowe działania z zakresu media relations (PR korporacyjny, marek i produktowy), wsparcie projektów contentowych, m.in. współpraca z influencerami oraz prowadzenie komunikacji w social mediach marki Bakalland.