Kraj

Dobre wyniki CCC

Sieć obuwnicza nadrabia finansowe straty - sprzedaż po pierwszym półroczu przekroczyła 2 mld zł.

Grupa CCC od kwietnia do czerwca wypracowała 204 mln zł zysku netto – to istotna zmiana, bo w pierwszych trzech miesiącach roku firma odnotowała straty na poziomie 146 mln zł.
Lider rynku obuwia w Polsce miał w II kwartale blisko dwukrotnie większą sprzedaż niż w I kwartale. W sumie przychody przekroczyły 2 mld zł. Prawie 90 proc. tej kwoty przypadło na buty. Za niecałe 7 proc. odpowiadały torebki, a blisko 5,5 proc. inne akcesoria.
77,3 proc. sprzedaży w pierwszych sześciu miesiącach roku stanowił detal, 19,8 proc. – e-commerce, a 2,9 proc. – sprzedaż hurtowa.
Od stycznia do czerwca CCC otworzyło 41 nowych salonów w 12 krajach – połowa z nich znajduje się w Polsce.
W sumie na całym świecie ma już 1164 punktów sprzedaży. Powierzchnia sieci handlowej na koniec czerwca wynosiła 660 tys. mkw.
Przychody CCC w II kwartale wyniosły zgodnie z zapowiedziami 1,332 mld zł, a narastająco wynoszą 2,026 mld zł.
Najważniejszym rynkiem pod względem wielkości przychodów jest dla CCC Polska. W następnej kolejności są Czechy, Węgry, Niemcy i Słowacja.
W MMP24 z 20 sierpnia informowaliśmy o starcie nowej kampanii CCC, tym razem kładącej nacisk na styl młodych – CCC Youngsters.

Tagi