Kraj

Bebiko Junior wystartowało z nowym spotem

Marka z portfolio Nutricia Polska rozpoczyna nowy etap kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnqvISh7r0Vk%22%7D
Ruszyła druga odsłona kampanii “Wielkie potrzeby małych brzuszków” marki Bebiko Junior z portfolio Nutricia Polska. W ramach aktywności edukacyjnych na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku życia marka przygotowała nowy spot reklamowy. Spot ma przekonywać, że 2 kubki Bebiko Junior 3 NutriFlor+ pomagają uzupełnić dietę rocznego dziecka w składniki ważne dla jego prawidłowego wzrostu i rozwoju. Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Kreację kampanii przygotował Havas.
Reklamę przygotowano w wersjach 30- i 6-sekundowych, które emitowane są w telewizji, m.in. w Polsat Cafe, TVN7, TV Puls i internecie. Spot można też obejrzeć na kanale YouTube BebiKlub.TV – materiał dobudowuje komunikacja w formie reklam display i w postów w social mediach.
Nowy spot jest kolejną odsłoną trwającej od lipca ogólnopolskiej kampanii 360 stopni marki Bebiko Junior.
Koncepcję kreatywną kampanii w TV i w prasie przygotowała agencja Havas. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa, social media – VML Poland, pozostałe media online – K2 Internet. Działania na stronie WWW prowadzi Syzygy Warsaw, a działania PR – Alert Media Communications.