Kraj

Kubica w drugiej odsłonie kampanii Lotosu

Tym razem poświęconej olejom silnikowym Quazar Dynamic.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMPxdlSSE5EY%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Lotos, drugi po PKN Orlen koncern naftowy w kraju, ruszyła z drugą odsłoną swojej kampanii reklamowej, do której zatrudniła kierowcę wyścigowego Formuły 1 Roberta Kubicę. O jego udziale w działaniach reklamowych Lotosu pisaliśmy już w MMP24.

Tym razem kampania dotyczy olejów silnikowych Quazar Dynamic. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Produkcją spotu zajęło się studio Tank, a postprodukcją – studio Platige Image. Planowaniem i zakupem mediów dla Grupy Lotos zajmuje się dom mediowy Carat Polska.