Kraj

Silne wsparcie reklamowe czerwcowego wydania "Księżniczki"

Czerwcowe wydanie magazynu dla dziewczynek w wieku 6-8 lat "Księżniczka" (Egmont Polska) w podwyższonym nakładzie (z 60 tys. egz. do...

Czerwcowe wydanie magazynu dla dziewczynek w wieku 6-8 lat “Księżniczka” (Egmont Polska) w podwyższonym nakładzie (z 60 tys. egz. do 70 tys.) otrzymało silne wsparcie reklamowe. Kampania telewizyjna w TVP1, Polsacie i w kanałach dziecięcych trwa do końca maja, a przez dwa pierwsze tygodnie czerwca numer będzie promowany na citylightach sieci Ruch w całej Polsce. Za zaplanowanie telewizji odpowiada dom mediowy Media Group, za pozostałe działania – Egmont. Dodatkowo w centrach handlowych Smyk w 10 miastach organizowane są imprezy z cyklu “Ty też możesz zostać księżniczką”, których współorganizatorem, poza Egmontem i Smykiem, jest Disney. Patronami medialnymi przedsięwzięcia są portal Gazeta.pl oraz Radio Złote Przeboje. Czerwcowe wydanie “Księżniczki” z okazji Dnia Matki dołączyło próbkę balsamu do ciała Herbika Plant firmy Ziaja, a z okazji Dnia Dziecka – dwa gadżety dla dziewczynek do wyboru. “Księżniczka” ukazuje się od 2000 r. (KP)