Kraj

Coca-Cola rozda 1,9 mln puszek Coli Light

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła dużą akcję samplingową napoju Coca-Cola Light. Jest ona skierowana do osób w wieku 20-39 lat. Sampling...

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła dużą akcję samplingową napoju Coca-Cola Light. Jest ona skierowana do osób w wieku 20-39 lat. Sampling odbywa się w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach, łącznie będzie rozdanych 1,9 mln puszek. Akcja pod hasłem “Mowa ciała, czyli flirt kontrolowany” prezentuje Coca-Colę Light jako napój, który pomaga w nawiązaniu kontaktów towarzyskich. W ramach samplingu rozdawane są specjalne puszki z limitownaej edycji z radami dotyczącymi flirtu. Akcja odbywa się na uczelniach, w klubach i punktach komunikacji miejskiej. Promocję zrealizowała agencja Centrum Promocji Młodzieżowej. Coca-Cola Light jest liderem segmentu, który obecnie rośnie w tempie ok. 20 proc. rocznie. (TW)