Zagranica

Carat obronił obsługę europejskiego budżetu koncernu Renault

Koncern motoryzacyjny Renault zdecydował się przedłużyć umowę o współpracy z siecią domów mediowych Carat na rynkach europejskich. Umowa będzie obowiązywać...

Koncern motoryzacyjny Renault zdecydował się przedłużyć umowę o współpracy z siecią domów mediowych Carat na rynkach europejskich. Umowa będzie obowiązywać przez kolejne trzy lata. Wartość budżetu mediowego Renault w Europie szacowana jest na mniej więcej 510 mln euro. Ta informacja jest szczególnie ważna dla Carata we Francji, na największym rynku dla Renault. Francuski oddział sieci Carat ucierpiał ostatnio z powodu utraty kilku kluczowych klientów, a spekulowano, że Renault będzie kolejną firmą, która zrezygnuje z usług Carata. Procedury przetargowe były koordynowane z paryskiego biura Renault. (“Media & Marketing Europe”)