Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, m.in. pod marką Lech, wzmacnia działania marketingowe jej bezalkoholowego wariantu Lech Free 0,0%. Działania prowadzone są już od czerwca br. pod hasłem: “#możeszwszystko”. Były już spoty telewizyjne i kampania w siłowniach. Po nich przyszedł czas na szeroko zakrojone działania digitalowe, realizowane między innymi w mediach społecznościowych.
Na portalu Facebook marka stworzyła grupę o nazwie #możeszwszystko. Do prowadzenia aktywnego stylu życia zachęcają w niej trenerzy personalni Julita Kotecka-Nerek i Paweł Nerek. Aby dostać się na wybrany trening, należy prawidłowo wykonać jedno z zadań, które pojawią się na grupie #możeszwszystko. Pod okiem profesjonalnych trenerów, m.in. Łukasza Oskierki (bieganie) i Tomasza Kowalskiego (triatlon), a także opiekunów grupy – Julity i Pawła, uczestnicy treningów będą mogli poprawić technikę i siłę biegową, poznają ćwiczenia, do których nie potrzeba specjalistycznego sprzętu, a także dowiedzą się, jak zapobiegać kontuzjom lub przygotować się do pierwszego w życiu maratonu.
W kampanię Lecha Free zaangażowani są też aktor Jakub Wesołowski i prezenter telewizyjny Maciej Dowbor, wspierani przez swoich trenerów.
Kreację reklam TV stworzyła agencja GPD. Produkcją spotów zajęło się studio Dynamo, postprodukcją – Platige Image, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith. Działania digitalowe realizuje agencja Cut The Mustard. Za współpracę z influencerami i prowadzenie grupy odpowiada agencja Tailor Made PR.