Marka Snickers z portfolio Marsa chce skuteczniej docierać do najmłodszej części grupy konsumenckiej. W nowej odsłonie kampanii telewizyjnej i digitalowej, która wystartowała w USA i Wielkiej Brytanii, występuje Elton John. Zastąpił poprzednią gwiazdę reklamy – Mr Beana (Jasia Fasolę), czyli Rowana Atkinsona.
Najnowsza kampania “Rap Battle” autorstwa Abbott Mead Vickers BBDO opowiada o imprezie podczas grilla w Compton w Los Angeles. Impreza ma charakter hiphopowego slamu. Kiedy jeden z uczestników zaczyna wcielać się w Eltona Johna, śpiewając jego przebój “Do Not Go Breaking My Heart” z 1976 r., koledzy częstują go batonem.
Kampania będzie składała się z 60-, 30- i 15-sekundowych spotów wideo. Obejmie również działania w mediach społecznościowych skierowane do najmłodszych konsumentów. Emisja reklamy zbiega się z nadchodzącym debiutanckim albumem rapera Boogie i ogólnoświatową pożegnalną trasą koncertową sir Eltona Johna.
Za reżyserię spotu odpowiada Andreas Nilsson, za produkcję – Biscuit Filmworks. Media planuje i kupuje MediaCom.
(Campaign)