Kraj

Cadbury Wedel zmienia wizerunek batonika "Picnic".

Z przeprowadzonych przez Cadbury Wedel badań wynika, że "Picnicowi" brakowało jednorodnego pozycjonowania i stałej komunikacji produktu, stwarzającej podstawy do budowania...

Z przeprowadzonych przez Cadbury Wedel badań wynika, że “Picnicowi” brakowało jednorodnego pozycjonowania i stałej komunikacji produktu, stwarzającej podstawy do budowania wizerunku. Konieczne było przepozycjonowanie.Temu właśnie celowi ma służyć najnowsza kampania, przygotowana ( jak i wszystkie poprzednie) przez Lowe GGK ( obecnie – Lowe Lintas GGK). Ruszyła w połowie kwietnia w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, RTL7), z przerwami potrwa do połowy czerwca, w kinach – od połowy maja, przez 8 tygodni. Ponadto strona internetowa ma już nową szatę graficzną, nawiązującą do reklamy. Sprzedaż będzie wspomagana materiałami POS w sklepach. Planowanie i zakup mediów powierzono Initiative Media, w którego gestii jest obsługa wszystkich marek Cadbury-Wedel. (AMS)