Kraj

Milka zachęca do życzliwości na drodze

Marka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.

Milka zachęca do życzliwości na drodze
Marka czekolady Milka z portfolio Mondelez Polska wystartowała z nową kampanią zachęcającą do okazywania życzliwości w komunikacji miejskiej i na drogach.
Na potrzeby realizacji kampanii marka Milka zainicjowała przeprowadzenie badań, za które odpowiadał zespół ekspertów z dziedziny psychologii Uniwersytetu SWPS. Potwierdziły one, że przełom sierpnia i września to okres, w którym dochodzi do większej liczby wypadków drogowych. Ludzie zaś okazują sobie wtedy zdecydowanie mniej życzliwości, a także zauważają ogólne pogorszenie atmosfery podczas podróżowania do pracy czy szkoły.
W kampanię zaangażował się także Robert Chilimończyk – kierowca warszawskiego autobusu znany jako Wesoły Kierowca, który zasłynął dzięki codziennemu rozbawianiu warszawiaków i zachęcaniu ich do wzajemnej życzliwości.
We wrześniu pod hasłem “Kieruj się delikatnością” będzie zachęcać do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej. Działania będą prowadzone z wykorzystaniem nośników OOH, m.in. billboardów i citylightów, ale też nośników na wiatach autobusowych i tramwajowych oraz na ekranach w komunikacji miejskiej.
Oprócz plakatów powstały również inne materiały promocyjne, takie jak krótkie spoty, które będą emitowane
w internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania będzie miała również silne wsparcie sprzedażowe. Za strategię kampanii odpowiada agencja AdValue, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Kreacje przygotowała agencja Liquid Thread. Obsługę social media powierzono Sarigato, zaś działania PR prowadzi agencja Big Picture.