Kraj

CPM realizuje sampling marki Nivea Body kierowany do studentek

Firma CPM specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów przygotowała sampling kosmetyków Nivea Body (Beiersdorf-Lechia SA) na terenie...

Firma CPM specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów przygotowała sampling kosmetyków Nivea Body (Beiersdorf-Lechia SA) na terenie wyższych uczelni. Dystrybucja mleczka i lotionu tej marki została przeprowadzona w dziesięciu ośrodkach akademickich na terenie największych uczelni państwowych i prywatnych. Akcja jest częścią ogólnopolskiej kampanii marketingowej Nivea Body realizowanej pod hasłem “Zwycięstwo nad suchą skórą”. – W trakcie rozmów promocyjnych zadaniem promotorki było rozpoznanie potrzeb studentek oraz wręczenie w zależności od zdiagnozowanego stopnia problemu z suchą skórą 30-mililitrowego mini size’u lotionu lub mleczka – mówi Marcin Androsiuk, dyrektor sprzedaży i rozwoju w CPM. CPM realizował dotąd projekty m.in. dla firm: Coca-Cola Poland Services, Masterfoods Polska, Polkomtel SA, PTK Centertel, Bank BPH, Polfa Rzeszów i Goodyear Dunlop Tires Polska. (JP)