Zagranica

John Lewis i Waitrose po raz pierwszy we wspólnej kampanii

Brytyjskie sieci supermarketów tworzą dwuipółminutowy film reklamowy z udziałem dzieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhOmZXG19Ets%26t%3D20s%22%7D
Brytyjskie sieci supermarketów John Lewis i Waitrose po raz pierwszy zdecydowały się na wspólną kampanię. W roli głównej występują dzieci, które na scenie śpiewają i “inscenizują” “Bohemian Rapsody” zespołu Queen. To początkowa odsłona pierwszej takiej wspólnej kampanii marketingowej dwóch marek. Za kreację spotu odpowiada Adam & Eve/DDB. Kampania pojawiła się wczoraj na stronie internetowej i w mediach społecznościowych sieci. Cała akcja realizowana jest pod hasłem “&Partners”, a jej celem jest informacja o rebrandingu detalistów: John Lewis & Partners oraz Waitrose & Partners.

W telewizji spot ma zadebiutować podczas emisji nowego odcinka “The Great British Bake Off” 7 września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Manning Gottlieb OMD. Spot wyreżyserował Dougal Wilson, autor takich reklam dla Johna Lewisa jak “Tiny Dancer”, “Buster the Boxer” i “Monty the Penguin”.

(Campaign)