Kraj

Biszof wiceprezesem zarządu ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej

Bogusław Biszof obejmuje dziś stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA). W oficjalnym komunikacie Biszof zapowiedział, że...

Bogusław Biszof obejmuje dziś stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA). W oficjalnym komunikacie Biszof zapowiedział, że ma do zrealizowania kilka ważnych celów, chce: “zbudować najatrakcyjniejszy portfel marek na rynku piwowarskim w Polsce, zapewnić, by marki Kompanii Piwowarskiej zajęły trzy czołowe pozycje na rynku w kraju, oraz zdobyć dla marek piwa KP SA czołowe pozycje we wszystkich najważniejszych segmentach konsumenckich”. Ostatnio Biszof prowadził własną firmę Biszof Brand Consulting zajmującą się konsultingiem strategicznym. W latach 2001-2003 odpowiadał za marketing i public relations w Telekomunikacji Polskiej SA. W latach 1994-2001 pełnił w KP SA funkcje wiceprezesa ds. rozwoju strategicznego oraz wiceprezesa ds. marketingu. Bogusław Biszof ma 38 lat, jest absolwentem Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; studiował także marketing na uniwersytetach Wharton i Stanford w USA. Andrzej Kopleński, dyrektor ds. rozwoju marketingu w Kompanii Piwowarskiej SA, który przez ostatnie trzy miesiące pełnił obowiązki wiceprezesa zarządu ds. marketingu, pozostaje w strukturze działu marketingu spółki. Firma Biszof Brand Consulting pozostanie własnością Biszofa i Magdaleny Jóźwiak. – Nie jest to biznes w żaden sposób konkurencyjny w stosunku do Kompanii Piwowarskiej. Obowiązki kierowania firmą przekazuję Magdalenie Jóźwiak, ona przejmuje wszystkie projekty, ale ja w najbliższych miesiącach będę w razie potrzeby w niektórych zadaniach jeszcze uczestniczył – powiedział Biszof. (PR)